torsdag 10 juli 2008

Helt slut

Jag är helt slut idag. Det känns som jag bor i en liten bubbla av trötthet. Jag och sambon var ute och tog ett par öl med några kompisar och vi kom väl inte i säng förrän runt midnatt. Rätt sent om man ska upp vid sju, tycker jag i alla fall. Det var skönt att komma ut lite. Inte för att jag klädde upp mig speciellt mycket men det var roligt att ha en anledning att trippa runt i högklackat och tajta jeans istället för ett par luffiga pyjamasbyxor. Sambon får väl ha nåt att titta på haha. Jag satt och tittade på honom lite under kvällen och tänkte på hur snygg han är. Det är underbart när man får sådana flashar av att se någon med andra ögon än bara "vardagsögonen"!

Det var definitivt värt att vara trött idag. Ikväll ska vi se Lasse Winnerbäcks premiärspelning. Ska bli skitkul!

Inga kommentarer: